Kirjoita vieraskirjaan
Kiitos kun vierailet Härmän metsästysyhdistyksen kotisivuilla
Kirjoittaja Mauri Nygård, 18. syys, 2019
Olen saanut tutustua vierailijana muutamaan seuranne jäseneen ja juoksuttanut kanakoiraa pelloillanne ja siitä sain nyt idean, että löytyisikö halukkaita kavereita tai kaveria riekkojahtiin Norjaan? Olen siellä aiemmin ollut useana vuonna ja olisi tuttu paikka lähellä Suomen rajaa. Siellä olisi myös perämoottorivene ja verkkoja kalaisaan järveen, jonka oikeudet tulevat kämppävuokran myötä. Kämppä ei taatusti ole mukavuuksilla pilattu, mutta toimii. Henkilökohtaisesti tarvitsen vanhana ukkona kaverikseni henkilön, jolla ei ole maastossa kiire. Norjaan tarvitaan ensin valtion metsästysmaksu, muutama kymppi, ja sitten Finnmarkin osuuskunnalta maanomistajan lupa halutulle alueelle. Lokakuun toinen viikko olisi vapaa, mutta päivien lukumäärästä yms voidaan sopia mm mahdollisen porukan koon mukaan. Mitä useampi, sitä halvempaa. Siksi kyselen, kun vakiokaverini ei ole kykenevä maastossa kävelemiseen.

Tereveisin Kokkolasta

Mauri Nygård
mnyg@pp.kpnet.fi

Kotisivu: Öja (Kokkola)
Kirjoittaja Timo, 5. kesä, 2016
Tipujen siirto ulkotarhaan... https://youtu.be/2ORmhp7AMbY

Kirjoittaja Jukka, 6. syys, 2015
Kaikille innokkaille tiedoksi että kettujahti on pyörähtänyt käyntiin tuloksellisesti ja mukaan mahtuu aina, niin uudet kun vanhat passimiehet!!

Puheenjohtajalta ja sihteeriltä saa soittamalla lisätietoa.

Kirjoittaja Näätämies, 10. maalis, 2015
Hyvä Tomi, asiaa puhut. Ainut oikea paikka ketunkarvoille on taanalaudan ympärillä.

Kirjoittaja Kalle, 3. elo, 2014
Lisäsin valikkoon Seuran kokoustiedot-osion josta selviää tulevaisuudessa mitä kokouksissa on päätetty. Ja lisäsin Yhteys/Hallinto-sivulle seuran tilinumeron ,kun sitä on kaipailtu useasti

Kirjoittaja Olli, 30. kesä, 2014
Riistapeltoja on taas kylvelty..perinteisiin paikkoihin ja jopa uudismaillekkin. melkein 10ha .Kiitos aktiiveille.
Tuntuisi jopa että riistaakin näkyy alueilla kohtuullisesti pienempää ja suurempaa.Käykääpä tekemässä havaintoja Fleinissä Nikkarinkydöllä saarinevalla Mansoo-ja Martinnevalla sekä Yliviitalan alla kaurispusikoissa.

Kirjoittaja jahtaaja, 1. helmi, 2014
Morjens! jos jollakin jäi epäselväksi onko huomenna kettujahtia. On jahti ja alotellaan 8.30 mais

Kirjoittaja innokas jahtaaja , 27. tammi, 2014
Morjens kaikki innokkaat mettämiehet/naiset Tällähetkellä näyttää tulevan lauantaille 1.2 ketunpyyntiä sorviston alueelle. kirjoitan perjantaina tarkempaa tietoa.Seurakkaa sivuja!

Kirjoittaja Mottimatti, 11. tammi, 2014
Eipä näitä turhaan oo kehuttu, parhaat kotisivut Härmän Rhy:n alueella, jaa enpä oo käyny Kuoppalan metsästysseuran sivuja kattomas, mutta jos niillä on paremmat, laitan heti palautetta.

Kirjoittaja simppeli63, 27. joulu, 2013
Moi!
Tuli tuossa mieleen kun tuli tekstari saalispalautteista, ja jäin noita kuvia katselemaan että tässä ois meidän koiruusnäyttelyn viimeiset minuutit jos jotain kiinnostaa...
- Timo

Kirjoittaja Olli Ruotsala, 8. marras, 2013
Tervepä terve vaan kaikille.
Olisi tulossa La 16.11-13 klo 7.00
Erämiehille ja naisille ERÄKIRKKO aamu
yliviitalan liikuntakeskuksessa johon kaikki metsämiehet ovat tervetulleita.
Tapahtuma kumpuaa jo aikaisempina vuosina olleesta jäniskirkosta.Paikalla Matti Rintala erämiespappina.
Aamukirkon jälkeen suuntaamme metsälle ,joko kettu jänis tai vaikka hirvenhaukutuksen merkeissä.Jos tarvitset vieras korttia voin autella asian suhteen.
Tervetuloa T:Olli

Kirjoittaja NewNews.fi, 26. heinä, 2013
NEWNEWS.FI - OPEN TO THE WORLD
Aina ilmainen uutisportaali. Kaikki tuoreimmat uutiset aina ensimmäisenä kellonympäri.
Uudenlainen tapa seurata uutisia Internetissä 24 tuntia päivässä. 365 päivää vuodessa.
Eri medioiden uutislinkkejä kokoava sivusto on yksi suosituimmista.
Minuutti minuutilta, hetki hetkeltä, se nopein uutisvirta ympäri maailmaa.

Kotisivu: http://www.newnews.fi/
Kirjoittaja Seppo, 12. touko, 2013
Kaikkien mainostamat seuran sivut kun vihdoin löysin! Hyvät! Joen toinen puoli.

Kirjoittaja Leevi, 12. helmi, 2013
Morjens metsästysseuran väki pienpetopäivät olis 16.-17.2.2013. Keli näyttää tulevan mitä mainioin. Nyt innokkaasti kaikki mukaa ja soittakaa kaverit mukaan. Mukaan vhf puhelin ja iloista mieltä! Kokoonnutaan sorvistonkylätalolle Klo.8-8.15

Kirjoittaja Leevi, 13. joulu, 2012
Tervetuloa pienpetojahtiin lauantaina 15.12.2012. Kokoontuminen sorviston kylätalolle klo.8.30. Mukaan vhf puhelin ja iloista metsästys mieltä,ja tietenkin hyvät eväät!