HÄRMÄN METSÄSTYSYHDISTYS ry

Härmän metsästysyhdistys

Oma-Riista. Metsästys yhdistyksellä on oma riista ryhmä johon voi liittyä kaikki seuran varsinaiset jäsenet. Lähetä metsästäjä numerosi ja nimesi Lasse Ruotsalalle tekstiviestinä niin hän lisää sinut ryhmään puh nro 050-3272298 . Edellyttää että olet luonut Oma Riista profiilin. .

Härmän Metsästysyhdistys ry:n hirviporukan järjestäytymiskokous 11.9.2022 klo 18:00 Sorviston kylätalolla.

Samassa tilaisuudessa päätetään valkohäntäpeuran metsästyksestä. Ja arvotaan metsäpeuran kyttäysviikot ilmoittautuneiden kesken. Viikko/halukas metsästäjä.

1.

Härmän metsästysyhdistys sijaitsee kauhavalla vanhan alahärmän kunnan eteläosassa. Seuralla on kaikelle metsästykselle vuokrattua aluetta n.3000 ha Seuran jäsenistö on aktiivista metsästäjäkuntaa,joka kattaa nuorekkaan hirviseurueen,aktiivisen pienpeto metsästäjäkunnan unotamatta ajokoiralla,kanakoirilla,noutavilla koirilla,pystykorvaisilla koirilla metsästäviä yksittäisiä metsästäjiä tai ilman koiraa hienon harrastuksen parissa viihtyviä henkilöitä.

Metsästysseurassa on kokenut ja kouluttautunut kenneltoiminnan harrastaja joukko,joka on saanut kunnian järjestää useampia arvokisoja viime vuosien kuluessa. Jopa naapurikennelpiirin taholta on pyydetty apua arvokisojen järjestämiseen.

Härmän metsästysyhdistyksen alueet on saanut kunnian toimia 4 kertaa suomenmestaruus kisojen koemaastoina, ja lukuisia kertoja muissa eri rotujen ajo-ja haukkukokeissa.

Metsästysyhdistyksen vaihtelevat maastot antavat mahollisuuden virkistäytyä kattavasti niin vesilintujen suosiman kosteikon kuin luola- ja ajokoirillaan metsästävien henkilöiden kiireiseen arkeen.